Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü 2013


Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü 2013


Bugün sizlerle Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü yani Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü 2013 hakkında bilgiler vereceğim. 25 Ekim 2013'te yayınlanan Doctor Who 50. Yıl Özel bölümünden sonra 4 gün sonra da Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü cnbc'e de yayınlanacak. Doctor who izleyenlerin çoğu Yılbaşı Özel Bölümünde, Matt Smith'in diziye rejenarasyon geçirerek veda edeceğini ve yerine yeni bir doctor geleceğini bilir. Bilmeyenler varsa da bu makalemizi okudu ve artık öğrendi :)

Doctor Who Yılbaşı Özel Bölümü

Ben diziyi matt smith ve karen gillan sayesinde izlemeye başladım, karen gitti, şimdi de matt gidiyor. Dizinin gidişatı ne olur bilmiyorum ana genç enerjik bir doctor'un yerine yaşlı bir doktor getirmek saçma bence. Umarım david tennant gittikten sonra nasıl matt smith onun yerini kapattıysa, yeni gelen doctor matt smith'i aratmaz. Neyse konumuza dönecek olursak, yılbaşı özel bölümü 25 aralık 2013'ye yayınlandı, cnbc-e'de 31 aralık da yayınlanacak ben beklemeyi tercih ediyorum çünkü 31 aralıkta izlemek bir ayrı güzel olur :) Ben 31 Aralık'a kadar bekleyemem izlemem lazım diyorsanız yabancı dizi izleme sitelerinde bu bölümü bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Anahtar Kelimeler

Diziler Ne Zaman Başlıyor, Yabancı Diziler Ne Zaman Başlıyor, Yerli Diziler Ne Zaman Başlıyor, Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013, Yabancı Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013, Yerli Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013,

Araçlar

sayaç

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı