Violetta 3. Sezon Ne Zaman ve Olacak Mı?




Bugün sizlerin Violetta 3. Sezon Ne Zaman? ve Violetta 3. Sezon Olacak Mı? gibi sorularına cevap vermeye çalışacağım. Violetta adlı dizi 2013 nisan ayında disney channel türkiye'de yayınlamaya başladı, laf olsun yer doldursun diye alınan dizi beklenmedik bir şekilde çocukların sevgilisi olup disney channel'ın reytinglerini yükseletince disney channel dizinin 2. sezonunu da satın aldı.




Dizinin 3. sezonu da olacak dizi çok başarılı 2 sezon geçirdi ve çocukları kendisine hayran bıraktı, violettanın 3. sezonu onay almış ve çekimlerine şimdiden başlanmış. Henüz ne zaman yayınlanacağı hakkında bilgimiz yok ancak 3. sezon 2014 eylül - 2015 ocak arasında 3. sezonunun yayınlanması bekleniyor. En az 8 ay beklemeniz gerekecek ama çok üzülmeyin sonuçta disnney channel'da dizinin 2. sezonu hala yayınlanmakta ve çok çabuk bitecek gibi gözükmüyor.

Bu tarz yeniliklerden ve diziler hakkında haberlerden haberdar olmak için sitemizi takip edin :)

3. SEZONDA NELER OLACAK VE BAŞLANGIÇ İÇİN NET TARİH BİR SİTEDE VERİLMİŞ(MAVİ YAZIYA TIKLAYIN)>> GİTMEK İÇİN TIKLAYIN!

33 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. rica ederim :) yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yesss Vilu yu 1 yıl daha görmeyi garantiledikk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya 2. sezonn yayınlanıyo demişler de saat kaçta ve hangi günler

      Sil
  3. bu haber gerçekmi ?

    YanıtlaSil
  4. gerçekten mi ayy çok güzel
    vilunun big fun ıyım çok tatlı yerşm seniiiiii <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. ben inanmıyorum bu yüzden kanıt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube violetta 3 diye yazarsan 3.sezon videoları çıkar

      Sil
  6. Size cok tesekkur ederim violettanin cok buyuk bir hayraniyim bunu ogrendigim cok iyi oldu siz nereden ogreniyorsunuz bu haberleri ?

    YanıtlaSil
  7. bencede bu haberleri nereden öğreniyorsunuz violettanın 3üncü sezonu gerçekten olacak mı sizden cevap bekliyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!çok acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cunku ben tini nin gercek hasabından ogrendım
      ve ayrıca tiniyle konustum

      Sil
  8. violettanın haberlerini nerden buluyorusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay ispanyolcaları izle arada böylemimiklerden anlarsın...

      Sil
  9. Bence leon u gormeyi 1 yıl daha garantiledik

    YanıtlaSil
  10. SAGOL UMARİM 3 SEZON CEKİLİR LOVE LEON SSOOMMAA

    YanıtlaSil
  11. bence bu haber çok doğru böyle sevilen bir dizinin bitmesi çok saçma olurdu bakarsınız dizini 4. sezonuda gelir siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
  12. yuphii Leonetta 1 yıl daha bizimle :D

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. çook tşk bu bilgi işime yaradı ve demi lovato violetta 3 te oynamayacakmış 1 yıllık turnesi varmış ve dizinin oyuncularında o yok ama tomas vr dua edin leonettamıza bişey olmasın

    YanıtlaSil
  15. martina stoessel <3

    YanıtlaSil
  16. Violetta yı tv ekranlarında görcem 3. sezon da da :D

    YanıtlaSil
  17. Ne zaman bawlayacak tarihi yazin

    YanıtlaSil
  18. violettanın büyük hayranıyım hatta size şöyle söyleyeyim onun için ispanyolca bile öğreniyorum.bence de leonetta ya bir şey olmasın ve francesca ile diego çıkacaklar mı?

    YanıtlaSil
  19. violetta delisi11 Eylül 2014 10:53

    Arkadaslar voletta 3 tm olarak nezaman basliyazak kesin bi bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
  20. violettanın günlüğünün aynısından bendede var hemde orjinali ona hergün anılarımı yazarım bu gün violetta 3ü izledim bence 3. sezonu çok güzel ben leonu seçmesini umuyorum ve inşallah leonu seçer eğer onu seçmezse violettanın hayatı alt üs olur.......... :)

    YanıtlaSil
  21. violetta 3 saat kaçta başlıyor acil nolursunuz

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar benim federiconun resminde gördüğüme göre 29 december yani aralık 3. sezonda filme damien lauretta alex ve clemet olarak katılıyor kılık değiştiriyor jadein yanında clement violetta nın yanında alex oluyor 3. sezondada leonetta bozuluyor ama sonra geri oluyor sanırım yanlış hatırlamıyorsam filmdeki adı gerry (zekalı) leon un sevgilisi olarak geliyor... ben azıcık ispanyolcayla 6. bölümden şunu anladım leon kaza geçiriyor motorsiklet yarışında hastaneye kaldırılıyor ve sanırım ondan sonra bir hastalığı oluyor. leon uyanmadan önce violetta onu öpüyor leon uyanıyor. bu hastalık halinde iken leon violetta alexle iyi arkadaş oluyor ve leon diegoda olduğu gibi bundan huylanıyor vb. vb. sonra leon gerry (zekalı) ile çıkıyor ve violetta iyice alexe yaklaşıyor leon violettayı kıskandirim bana geri gelsin derken violettayı alexe kaptırıyor radyo rebeldeyken...

    YanıtlaSil

Anahtar Kelimeler

Diziler Ne Zaman Başlıyor, Yabancı Diziler Ne Zaman Başlıyor, Yerli Diziler Ne Zaman Başlıyor, Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013, Yabancı Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013, Yerli Diziler Ne Zaman Başlıyor 2013,

Araçlar

sayaç

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı